Moodboard...

...borddekking!

Moodboard er det vel ikke så lenge siden jeg har laget men aldri tatt bilde
og blogget det (hmmm...tror jeg ihvertfall)
Jeg er egentlig utdannet interiørakritekt, men jobber ikke som det,
men moodboards det lager jeg mye.


Så til bordet på julaften;








Ikke overraskende sikkert; grått, beige, hvitt og sølv

I dag har vi vært og hugget juletre,
en veldig koselig tradisjon vi har holdt på med i noen år nå.
Vi tråkker rundt i ....ja om ikke timesvis så ihvertfall en god stund da og
ja, nei, tja, NEI, vet ikke, jo, hmmmm....inntil vi;
Ja, dette blir det!
Så tar vi med oss kurvene våre fylt med kaker, kjeks og annet godteri, kaffe
og varm sjokolade og koser oss oppe i låven.

Ellers så har dagen gått til litt rydding og andre småting i huset.
I morgen skal jeg prøve meg opp på Moa en tur,
har noen småærend.
Ellers blir det pepperkakebaking og annet kos.
Tenk; 1 uke igjen til julaften...

Ha en fin lørdagskveld,
klem Nicco 

1 kommentarer:

Marlene | lørdag, desember 17, 2011

Herlig bloggdu har! Var koslig å stikke innom. Bordet blir nok lekkert pyntet tenker jeg. :)

Legger meg til som følger. Klem :)

Besøkende