Da er det...

...jul i vårt hus!
Jeg hiver meg med i siste liten i nib`s siste utfordring i år;
nemlig: "Jul i vårt hus"


På spisestuebordet i år ser det slik ut;
jeg har vært så heldig å få et reinsdyrgevir; er det ikke flott?
Det skal etterhvert sprayes i krom og henge ute i gangen,
men så lenge er det pynt på mitt bord.












Har aldri før brukt "snø" men det likte jeg veldig godt.
Men dette tar jeg ikke vare på tror jeg, her må støvsugeren til for hver
gang det skal bort.


June har perlet små fine hjerter til meg,
etter en idè hos Anne med bloggen: Hapel


Jeg sikret meg denne siste lyslykta fra Riviera Maison i Trondheim


Og Tildaekteparet er på plass.


Tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg,
kjekt at dere likte adventskalenderen.

Tvi tvi til alle sammen i nib`s konkurranse,
de andre bidragene finner du her.

Ha en fin onsdagskveld,
Klem Nicco

5 kommentarer:

Unknown | onsdag, desember 07, 2011

FLOTTE bilder!!
Herlig stemning ♥
;Men du må ikke spraye geviret!!
Du er gal dame, hehe;)
De er jo så fine slik de er... ååååh jeg ønsker meg et slikt;)
Men det blir sikkert kult i krom og altså, jeg vet jo at du pleier og vite hva du gjør, det blir jo alltid stilig;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

vår lille verden | onsdag, desember 07, 2011

wow geviret med pynten er kjempelekker!Og alt det andre..god julestemning:)klem

Mor og datter | onsdag, desember 07, 2011

Ååååååh så utrolig fine bilder!! :)))

Juleklem fra meg!!

Giveaway inne på min side, om du er interessert;)

Mor og datter | torsdag, desember 08, 2011

Så utrolig koselig at du blir med på give awayen min ;)

juleklem

Anonym | torsdag, desember 08, 2011

Så fine julebilder, og så hyggelig at June perler små hjerter etter min idé! Jeg synes det er så umulig for de minste å skulle perle en stor figur, men disse hjertene er jo gjort i en fei! Fortsatt god førjulstid! Klem fra Anne.

Besøkende