Jesper 4 år...
...i dag!
Fotballbursdag 1 av 2;
I dag har vi hatt familiebursdag og imorgen blir det guttebursdsag
Da er godteposene ferdig laget...
...og popcornbegerene er klar!
Fin søndag alle sammen...
Klem Nicco
Et stort og godt hus som rommer en familie på 5.
Vi har bodd her i 4 1/2 år og vi STORtrives.
Ennå er det masse å gjøre, prosjektene står i kø, men vi tar det sakte men sikkert.
Håper du vil trives her inne og kanskje finner du noe inspirasjon.
Kjekt om du legger igjen en liten hilsen.
Nicco
NICCOS HUS © 2010