Et hjerte fra...

...meg!
I går var jeg på pakkefest og da var blandt annet gaven min hjemmelagede hjerter.
Disse har jeg fått skikkelig dilla på å lage.
Det er utrolig enkelt og er dekorative.

I min hovedpakke i går var det to zinkhus og to slike hjerter: 



Jeg vant en kjempesøt kortholder, som også var formet med hjerter.

Vertinnegaven var også et hjerte.


Jeg har masse forskjellig stoff liggende og de skal jammen
meg bli til hjerter.

Men først er er det bytur;
kos med julegaveinnkjøp, julemarked og kafè.

Ha en fin lørdag alle sammen.  
Klem Nicco

7 kommentarer:

vår lille verden | lørdag, desember 10, 2011

Gud så fine tøy hjerter:))Kos deg med innkjøp og kafebesøk..klem

Unknown | lørdag, desember 10, 2011

Kjempefine hjerter ♥
Ha en kos lørdag!

Klem line

Monica | lørdag, desember 10, 2011

Heisann :) Så fine hjerter!
Kjempemasse fin inspirasjon du deler her :) Den adventskallenderen din er nydelig! En slik vil jeg også ha :)
Gleder meg til å følge deg videre :) God lørdagskveld!
Klem fra Monica

Monica Langeland | lørdag, desember 10, 2011

Kjempeflotte hjerter Nicco! Flink som alltid. God klem

charm design | søndag, desember 11, 2011

Utrolig fine hjerter,de fikk jeg lyst til å lage.Ha en kjempe fin søndag
Klem Heidi

NOSTALGI I NR. 9 | søndag, desember 11, 2011

De hjertene var så fine, tror jeg må prøve å lage sånne :-) Ha en fin førjulskveld
Anita :-)

yanmaneee | torsdag, september 17, 2020

yeezy
kawhi leonard shoes
longchamp bags
stephen curry shoes
air jordan
jordan 4
jordan shoes
balenciaga
kyrie 6 shoes
birkin bag

Besøkende