Etter en helg...

...med borddekking er huset fyllt med blomster!
Jeg har blitt spurt om jeg kan hjelpe til/komme med ideer til
borddekking til en konfirmasjon.
Dette ga utløp for at jeg tilsammen dekket 6 forkjellige bord igår.
Borddekking er jo noe jeg er over gjennomsnittet interessert i
og ikke minst ELSKER! 





Hvitveis er jo alltid nydelig og et av vårens vakreste vårtegn!




Stemorsblomster, helst de blå/lilla får alltid plass hos meg.






Gule tulipaner fra egen hage i skjønn forening med hvitveis
og gule og hvite stemorsblomster.




Pelargonia er en blomst jeg aldri har kjøpt, men de er jo fantastisk vakre,
dette er ikke siste gang.




Og så da; de vakre peonene!

Denne helgen har vært deilig;
nydelig vær, glade barn, is, plukket hvitveis, fotballturnering, grilling og
borddekking (hehe)...

Søndagen kunne vært bedre for min del, ikke helt i slag i dag, men men...

Som sagt før har jeg dekket opp 6 forskjellige bord,
og blomstene her er smakebit av det.
Bilder kommer imorgen.
NIB`s utfordring denne måneden er festbord så det passer bra.
Jeg har vært inne og sett på mange flotte og fantastiske bord allerede,
og jeg blir så inspirert!

En annen borddekking står også på programmet etterhvert,
men det må jeg komme tilbake til.

Jeg har også fått en annerledes scrappeforespørsel, den er ferdig,
men kan dessverre ikke røpes for om en stund.
(jeg takker for oppdraget og håper eieren blir fornøyd)  

Klem Nicco

2 kommentarer:

vår lille verden | mandag, mai 02, 2011

Nydelige bilder med søte blomster..Så spennende med borddekking,det elsker jeg også..på hjemmebase for min del:O))go klem

charm design | mandag, mai 02, 2011

Nydelig bord dekning så flink du er.
Så hyggelig å høre at pute trekkene falt i smak.Det ble jeg glad for å høre.
Ha en super fin uke.
Klem Heidi

Besøkende