Dilla på...


...lilla!
Som så mange andre har også jeg lilla i hus i disse tider.
Jeg har en fantastisk syrinbusk i hagen
(den forsvinner dessverre nå snart, fordi vi holder på med fornying av hagen)
men da får jeg nyte det som er igjen! 


Fikk en lilla kasse av mamma, kjøpt på Kremmerhuset, der er det forøvrig masse i lilla nå.


Til tross for vår/sommer tok jeg frem igjen den strikkede "leggvarmeren",
syns den passet godt.


Jeg blir ikke lei jeg av de sølvkvistene mine,
og nok en gang passer de nydelig sammen med syrinene.


Bestemor hadde masse flotte syriner og da vi var små
var det om å gjøre å finne 5 delte blomster.
Det betydde lykke lærte jeg.
Finnes det noen her mon tro?

I helgen skal Ålesund Sportsdans arrangere konkurranse, så det går helgen vår til.
Og vi gleder oss.
Nå er sukkerbrødet ferdig og marsipankake skal lages i morgen sammen med muffins.

God natt,
Klem Nicco  

10 kommentarer:

Mamsens hus | fredag, mai 20, 2011

Hei :)
Nydelige bilder. :)
Duften av syrin og hegg er lukten av sommer! :)
Ønsker deg en fin helg.

Maratonjenta | fredag, mai 20, 2011

Hærlig! Nesten så jeg kjenner lukten helt hit! Epleslang har jeg sluttet med forlengst, men en syrin-slang i naboens hage hender det jeg tar:-)

Ha en finfin fredag! Hilsen Maratonjenta!

Lunette de soleil Police | torsdag, mai 26, 2011

vous fashion.thank pour le partage

Swimmingpool | torsdag, mai 26, 2011

Ik ontspan veel, zie je zulke mooie kleuren.

Sophia | fredag, mai 27, 2011

Så fine syriner. Vi har også lilla syriner i hagen som forsvinner snart da vi skal planere. Trist men nødvendig.

mywoolyadventure | søndag, mai 29, 2011

Så nydelig det ble:) Syriner pynter jo så fint opp og så lukter de utrolig godt. Jeg tok inn noen for et par dager siden jeg også og hadde dem i et Norgesglass. Men nå er de desverre visne alt.

Håper du får en fin søndag!

chic Gucci shirts | mandag, mai 30, 2011

nice post!

Flagstang | onsdag, juni 01, 2011

Altid pæne ting fungerer hånd og især at få ting i livet bedre. Nogle pæne Jeg kan godt lide at se ting og arbejdede hårdt, så nogle fremstilles se ting.

Sophia | torsdag, juni 02, 2011

Jeg elsker også lilla syriner og er så heldig at vi har noen store flotte rett utenfor døren som jeg skal lage utplass under. Min kjære skulle beskjære syrinene da vi flyttet inn, og skamklipte de helt. Det har jeg enda ikke tilgitt han for, men nå vokser de heldigvis tykke og fine ut igjen.

sm sex | onsdag, april 11, 2012

Hærlig! Nesten så jeg kjenner lukten helt hit! Epleslang har jeg sluttet med forlengst, men en syrin-slang i naboens hage hender det jeg tar:-)

Besøkende