Så var det endelig...

HJORT!


Fra første gang jeg så denne ideen, har jeg også ønsket meg det.
Mannen til ei venninne av meg har skutt hjorten og det syns jeg er gøy da!
Jeg spurte han hva de pleier å gjøre med gevirene og sa at jeg kunne være interessert.
Før jeg visste ord av det hadde han vært på jakt
og sa at nå hadde han tatt med et gevir til MEG! Tusen tusen takk. 



Ikke sjokkerende at det er svart kanskje?
Det henger i TV-stua og den kaller jeg jo "Black Beauty"...så da må det bli svart.


Bordet ferdig dekket til pakkefest i går.
Vi spiste og koste oss og det ble nok en gang slåsskamp om noen VEEEELDIG spennede pakker som viste seg å være både surkål o.l....hehe. 


Jeg vant i hvertfall denne søte SIA engelen.
Og den ble jeg veldig glad for.

Da setter vi oss i bilen og suser til Ulsteinvik.

Ha en fin dag alle sammen
Klem,
Nicco

1 kommentarer:

littleclair | torsdag, desember 30, 2010

Herve Leger Sequin V-Neck Dress,Wrapped and ready—Herve Leger's signature bandage dress gets even better with overlapping sequined bands for further curve-enhancing effect.You should get this great herve leger dress for yourslef right now!!

Besøkende