Julehuset er...

...klart!
Nå i kveld har vi fått inn juletreet, spilt julesanger og pyntet treet.
Så nå er alt klart.
I morgen er siste arbeidsdag og så er det juleferie...



Ei venninne kom innom med julekort og gave til meg!!
Et lekkert magasin og en pose med deilige drops, mmm...tusen takk! 


En liten dekorasjon på et av sidebordene.


En julerose på salongbordet


Og så inne i "Black beauty" da...svarte nisser og svarte lykter!


Her er venninnegaven, pakket lekkert inn i cellofan. 


Sølv, hvitt, grønt og litt sort....det er mine farger!


Litt ommøblering må til når juletreet skal på plass.

Da skal jeg sette med ned å lese bladet mitt og slappe av litt før jeg går og legger meg.

Klem,
Nicco

6 kommentarer:

Unknown | torsdag, desember 23, 2010

Nydelige bilder!
Herlig stemning...

Ønsker deg og dine en riktig God Jul - nyt dagene og kos dere ♥

Klem Line

My home is my Castle | torsdag, desember 23, 2010
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
My home is my Castle | torsdag, desember 23, 2010

Nydelige bilder...
Flott blogg du har og her kommer jeg tilbake :)

Ønsker deg en riktig God Jul.

Klem,Kari

Lin | onsdag, desember 29, 2010

Så fint julehus du har laget!!

Maria | torsdag, januar 27, 2011

Hei! Husk at Julerosen er en staude å kan plantes ut så fort frosten er vekk! Ta den inn om høsten igjen om du vil får å få en flott juleplante til jul igjen ;) Ha en flott dag!

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

kyrie 7
supreme hoodie
supreme
hermes bag
fear of god outlet

Besøkende