Lillebrors rom...

...er endelig FERDIG!
(det er vel kanskje ikke helt sant, men...bare detaljer igjen!) 


Jeg har blitt inspirert av Sinnasnekker`n !
Det er vel mange som kjenner seg igjen i de parene som er med der.
Når først ting har blitt stående, så...ja, da skjer det heller aldri noe.
Derfor så har jeg bestemt for å brette opp ermene og sette i gang.
Ikke for det at ikke mannen i huset ikke gjør noe for han står virkelig på
og all ære til han for det!

Men jeg kan jeg også!

Første prosjekt på veien var lillebrors rom, det har stått i evig tid og ikke blitt ferdig.
Nå har jeg ommøblert, montert lamper, hylle og endelig hengt opp den lekre vimpelen fra Guttemamma og hennes flotte vimpelfabrikk.
Se så fint den passer inn da?


Liker godt den stjernelampa fra IKEA !
Tar igjen stjernen i Lexington puta...



Noen retningslinjer hadde jeg i forhold til møbleringen, det var kun to kontakter inne på dette rommet (kunne selvfølgelig montert fler) men jeg klarte å få til en fornuftig løsning allikevel. Og da måtte jeg også ventet på mannen for jeg kan jo ikke montere stikkontakter!!! Og da var litt av vitsen borte igjen med at jeg skal klare det selv!
Noen kjenner kanskje igjen lampa her på lillebrors soverom, jentene har den på rommet sitt på hytta.
Og jeg tror jeg vil ha den samme på vårt hyttesoverom også. 


Her har han god plass til masse bøker, kurver med småleker, større biler
og andre små stoffkurver med div. 


Også en liten krok med plass til krakk og knagger!

Håper alle får en fin tirsdagskveld,
klem Nicco

Besøkende