Forslag til...

...borddekkingen til et 40 års lag er ferdig!

Hovedsenteret på bordet med høye vaser og enkle germini oppi.


Så ligger det store og små steiner, vedkubber, kubbelys, blåbærlyng, germinier 
Jeg har også strødd over små glassperler, det blir fine kontraster og det blir som "regndugg".


Her er neste senter; 1 vedkubbe, blåbærlyng og en germini,
Istedet for kubbelys har jeg her satt et lite telys.
Og de gode gamle kvistballene fra IKEA!
(De er gamle de! Men stadig like aktuelle)   



Og over bordet ligger et par staver!



Her har jeg også tatt en annen detalj, nemlig den røde T-en fra turistforeningen!
Flaks at jubilanten også har navn som begynner med T.

Som dere skjønner så er vedkommende en natur, ski og fjellmann!
Da gjenstår det å se hvordan det blir til slutt, bilde kommer...

Dere må unnskylde meg for at jeg ikke har strøket den hvite duken!

Da er helgen snart her og vi har mye arbeid foran oss,
da "ses" vi over helga.

Takk til alle dere som er innom, og for koselige kommentarer

Klem Nicco

4 kommentarer:

Camilla`s Castle | onsdag, september 08, 2010

Jøss, så stilig!:) Utrolig kult. Håper festen blir suksess!
Ha en fortsatt fin uke.)

Inger | fredag, september 10, 2010

For et utrolig kreativt og flott bord!! Er mektig imponert over alle din krumspring når det gjelder borddekking:)
Denne kvelden må bli en suksess med slike rammer.

Husfrua | torsdag, september 23, 2010

Oj, kjempe flott!

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

Travis Scott Air Jordan
kobe shoes
golden goose sale
off white
fear of god essentials
goyard bag
off white clothingoutlet
jordan shoes
fear of god
bape

Besøkende