Kjøkkengleder

Da ble kjøkkenet ferdig tegnet i går og bestillt. Fikk bestillingen inn før 11.30 og da får vi kjøkkenet før ferien, JIPPI !
Valget falt på HTH, Dekor hvit høyglans, se mer på: http://hth.no/
Vi har HTH fra før og er veldig fornøyd med det.
Her er kjøkkenet sett fra stuen.

Her er veggen som blir inn til tv-stua. Egentlig hadde jeg ikke lyst til å ha noe på denne veggen, altså bare høyskap og øya "festet" i den veggen du her ser. Men mannen i huset er vel så interresert og har sine meninger om interiør. Han er også hobbykokk og vil ha det praktisk. Derfor måtte jeg gi meg på det!

Slik blir utsikten fra kjøkkenet mot stua. Jeg må si jeg gleder meg til å stå på dette kjøkkenet !

4 kommentarer:

Mitt lille hjem | onsdag, juni 24, 2009

Så bra det ble!
Blir gøy å se det live da!
Gleder meg :)

charm design | torsdag, juni 25, 2009

Så fint det ser ut,blir kjempe spennende å se det ferdig.
Riktig god sommer til deg også.

Camilla | onsdag, juli 01, 2009

takk for besøk og hyggelig kommentar på bloggen min!! Setter pris på det! Du har jo et flott huse selv ut fra bildene å dømme! Er det ikke deilig!!?? Og joda...løsningen med trappa var ikke den rimligste, men vi ble kjempefornøyd! Sees!!

klem camilla

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

bape hoodie
ggdb
goyard
kobe byrant shoes
kyrie spongebob
yeezy
kd shoes
supreme clothing
kyrie shoes
steph curry shoes

Besøkende