Det var en gang...både oppe og nede

Her er vi i gangen nede. På veggene er det panel, så den får seg et strøk med grunning (ferdig malt her) og så to strøk med panel 15, og fargen her nede blir Latte tror jeg. Den passer godt med den rene skalaen av hvit-svart. Jeg har valgt S1500-N oppe på rommet til lillebror og jentene. Foreløpig vet jeg ikke om det blir den samme fargen i resten av huset, men på samme skala det blir det. Inne på vårt soverom tror jeg at jeg skal gå helt opp til S8000-N (se annet innlegg)
Her er gangen ferdig gipset både tak og vegger (vel foruten om denne veggen) her var det sponplater. På denne veggen tror jeg det blir tapet.

Her er sparklinga også i gang. Det kommer til å ta lang tid....phu! Det er ikke så mye jeg får gjort ennå, med tre barn rundt seg, men planen er barnepike noen dager så jeg får noen effektive arb. timer i huset. Sambo og far er jo i huset hver dag og får gjort mye, heldigvis. Svigermor kommer etter jobben og bror, svigerinner og flere ringer for å høre om vi trenger hjelp. Både til oppussing og barnevakt. Når vi gjør alt selv er det godt å ha så mye hjelp. Takk alle sammen.

Besøkende