Vinnerene er klare, men først...

...litt annet!


Her er gaven min fra i går på pakkesfesten.
Kurv kjøpt på Kremmerhuset, fyllt med en pakke kronlys, pakket inn i cellofan og et kort med vakker julesang...
Vi hadde en kjempekoselig kveld med veldig deilig tapas, mye prat og latter, og kjekke og flotte jenter! 


Julen har nok sneket seg inn her hos meg også.
Vel...eh...det ble vel litt mer enn det jeg hadde tenkt.
Når først kassene var kommet ned fra loftet, så var det ikke så lett å styre seg.
(les: det eneste som mangler er vel juletreet, obs?) 


OG SÅ TIL TREKNINGEN:

Tusen tusen takk for flotte ord og gratulasjoner jeg har fått, helt utrolig!
Kjekt at så mange ville delta i trekningen.


Sammen med denne Tildaen var jeg, mannen i huset og eldstejenta tilstedet!
Jeg hadde skrevet lapper, lagt i en bolle og den yngste av oss trakk.
( hun vil VELDIG gjerne gjøre det igjen, det var stas,
så da får vi se da om det blir flere give awayer...)

Så er vinnerene:

Anonym:
Vibeke Q
(hvilken Tilda vil du ha?)

Anonym:
Wenche
(du får den andre,
men du må sende meg en mail med navn og adresse;

GOD JUL skilt og fyrstikkeske går til damen med bloggen:


Da skal jeg scrappe litt før jeg tar fri...
I morgen gleder jeg meg til skikkelig god adventsfrokost, så blir det danseball kl. 13.00
Og så skal vi på skolen, julemesse og tenning av juletreet m.m...

Ha en fin adventssøndag dere også.

Klem
Nicco

5 kommentarer:

Anonym | lørdag, november 27, 2010

JUUUUU-HUUUUUUU gjett om e blei glad no da :-)))))))
STOOOOR KLEM fra Vibeke Q.

Anonym | lørdag, november 27, 2010

Utrolig fine begge to så vanskelig å velge men etter elle melle metoden blir d den hvite :-)))

Unknown | lørdag, november 27, 2010

Gratulerer til de heldige vinnerne:)
Og ønsker deg og dine en flott adventssøndag i morgen! Hørtes ut som planen var god;)

Klem Line

Min lille Verden | søndag, november 28, 2010

Å no var eg heldig :)
Tusen takk, blir kjekt å pynte med flott skilt og nydelig fyrstikkeske!
klem fra meg.

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

kd 14
kyrie shoes
kobe shoes
yeezy
palm angels
a bathing ape
golden goose outlet
yeezy
supreme clothing
retro jordans

Besøkende