Jeg er vel kanskje...

...litt GAL?
Ja ja, hva gjør vel det?
I går var jeg og min svigerinne på Viddal, å så masse flott!, og en tur innom 
Noen stjerner ble med hjem, som ville passe perfekt til mitt bord til julaften...
Og da; når svigers skulle komme på middag, da var det vel like greit å prøvedekke til julaften?

Og slik ble det;



Dette er det serviset jeg har arvet fra mormor og bestefar, langt i fra min stil egentlig da med gull og greier, men masse minner og når jeg blander det med sølv, hvitt og glass, ja da får det et annet utrykk!


Om det blir hvite julestjerner på julaften vet jeg ikke, men amarylis og julerose står også på lista over blomster jeg kan bruke...
(uff, ja jeg er vel litt gal, har lister skjønner dere for det meste)

Kanskje jeg kommer med flere prøvedekkinger også, hvem vet?

Ha en fin kveld alle sammen,
og takk for hyggelige kommentarer og gratulasjoner,
husk give away, den er HER!

Klem Nicco

5 kommentarer:

Anita | mandag, november 22, 2010

Så flott dekket bord. Her skal bordet gå i grått, hvitt og rødt julaften.

Piulfen | mandag, november 22, 2010

Nydelig bord, og passer godt til jul.

Unknown | mandag, november 22, 2010

Kjempelekkert dekket bord ♥

Klem Line

russiske damer | tirsdag, november 23, 2010

Kult! Eg likar.

Murerarbejde | onsdag, november 24, 2010

that's very nice decoartion.

Besøkende