Min advents...

...krans ser slik ut:



Jeg har brukt den samme kransen som jeg har stående på avlastningsbordet.
Kubbelysene har jeg hevet litt ved å sette de på noen skåler
(hvis ikke så forsvant de liksom nedi)


Lekre bånd og tall fra Kremmerhuset!
Litt bling bling og en boks med kuler i froskjellige størrelser.

Ha god helg alle sammen,
jeg skal på pakkefest...kan ikke vise hva jeg har kjøpt selvfølgelig!
Kommer bilde i morgen...

...og da er det trekning også i Give awayen...den er HER!
Siste mulighet...

GOD HELG,
klem
Nicco

3 kommentarer:

Unknown | fredag, november 26, 2010

Så fiiin den var ♥ Arg! Jeg angrer på mine lilla lys, jeg skulle nok hatt hvite ja... blir nok kanskje til at jeg bytter tror jeg:)

Ha en fin helg!

Klem Line

Anonym | lørdag, november 27, 2010

Så flott den var :-) blir så inspirert av å titte innom bloggen din. Husker du hvor du fant kransen? har lett etter en sånn lenge men finner ikke i rett fargenyanse:-( vet du forresten hvor de har bast"baller"?
Stor klem Vibeke (som aldri klarer å signere under her som noe annet enn anonym - må jeg ha blogg selv for å klare en annen signatur?

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

supreme clothing
off white
yeezy shoes
bape shoes
jordan
supreme clothing
supreme clothing
kyrie 5 spongebob
fear of god hoodie
curry shoes

Besøkende