Tusen takk for...


...en veldig koselig dag...for kjekke venner og naboer...og ikke minst den flotte gaven!
I dag har vi hatt juleverksted med to gode nabofamilier.

Vi tar det i riktig rekkefølge;



Her er dagens godbiter; kanelsnurrer, banankake, flettekrans, pepperkaker, julemenn,
gløgg, julebrus...


Se så flotte sinkhus jeg fikk! 


Og dette morsomme skiltet...


Tusen tusen takk, dette satt jeg virkelig pris på.


Her er litt av kveldens produkjson, fyrstikkesker! 


Dette tror jeg vi gjentar og kanskje lager til en tradisjon, veldig kjekt!
Veldig kjekt med alle sammen, både store og små, men jeg tror nok at vi også tar en damevariant.
Og neste år da skal du få komme Vibeke...
------
Ja så var det klart for innlegg nr. 100 nå da neste gang!
Da blir det...

GIVE AWAY

Ha en fin kveld,
klem Nicco

7 kommentarer:

Anonym | søndag, november 14, 2010

;-) Tuuuusen takk Nicoline - d sette e stor pris på :-) Sååå mye fint du har laga - e syns d e en fryd hver gang e logga inn på bloggen din :-)
E var å scrappa me ei venninne for aller første gang på fredag så no e e i ferd me å bli skikkelig gira :-)) Sååååå kule skilt du hadde fått og vet du kor sinkhusa kommer fra? e har leita og leita men ikkje funne nåkken e vil ha. D store du har e såå fint :-) stor søndagsklem fra Vibeke

nr14 | fredag, november 19, 2010

Koselig tradisjon du starter:) Produktivt også. Blar nedover bloggen din for det er en stund siden jeg stakk hodet innom. Kjempeflotte poser....jeg hadde aldri i verden kunne vært så kreativ.

Kos deg med videre kreativiteter og ha ei kjempefin helg:)

Marthe | lørdag, november 20, 2010

Det så veldig nydelig ut :-) Og, så koselig med sånn lykt ;-)

Kristine | søndag, november 21, 2010

For noen lekre fyrstikkesker! Koselig med juleverksted.

Alhana | mandag, november 22, 2010

Så ut som et flott juleverksted :-)
De sinkhusa var bare nydelige.

russiske damer | tirsdag, november 23, 2010

Jeg tror dette er en god løsning.

Anonym | søndag, januar 02, 2011

Naboen her:))) vi hadde det veldig kjekt på juleverksted hos deg - gleda me allerede til neste år:)) du er bare så utrolig flink! Snakkes søta!!

Besøkende