Give away...

...hos NICCOSHUS er endelig klar!

Mange har spurt om det kommer noe snart...og nå er endelig "snart" kommet!
Veldig kjekt og koselig at folk er spente og opptatt av dette.
Men som dere kanskje skjønner så er det ikke bare bare å få sydd to Tildaer på 1-2-3,
det er to av premiene!
Bloggen er 3 år neste lørdag, den 27.nov, derfor 3 premier.
En Tilda til nr.1 og nr.2 og GOD JUL-skilt med fyrstikkeske til nr. 3

Som min gamle sjef ville sagt det:
"Vi gjør det på følgende listige måte"...




De som legger igjen en kommentar er med i trekningen.
Den første som blir trukket får velge mellom hvit eller rød Tilda
Den andre går da selvfølgelig til nr. 2
Og skilt med fyrstikkekse til nr. 3


Så da er det bare å kommentere i vei,
trekning 27.nov...

Ha en fin kveld og fortsatt god helg.

Klem Nicco

34 kommentarer:

Unknown | lørdag, november 20, 2010

Så herlige de var:)
Jeg vinner gjerne en slik, hihi:))
Klem Line

Laila | lørdag, november 20, 2010

Gratulerer med 3 år!! Kjempefine Tildaer :-) Jeg blir gjerne med på trekningen og krysser fingre OG tær!

Anonym | søndag, november 21, 2010

Gratulerer med 3 års dagen :-) Skjønne Tildaer du har laget, tror nok en sånn passer godt inn her med meg.
Klem Vibeke Q.

Min lille Verden | søndag, november 21, 2010

Så flotte tildaer og skilt :)
blir gjerne med i trekningen.
klem fra meg

På landet | søndag, november 21, 2010

Grattis med 3år! Så flotte tildar, håpe en får komme hjem til meg :)

Anita | søndag, november 21, 2010

Gratulerer med 3 år som blogger!! Jeg vil jo gjerne delta, så jeg hiver meg med.

Ha en fantastisk søndag!!

Nina | søndag, november 21, 2010

Gratulerer med 3 år! Flotte premier du gir bort, jeg vil gjerne ha 1 lodd;)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Martes atelie` | søndag, november 21, 2010

Gratulerer med tre år. Så fine de er. Flink du! Skjønner godt at det er mye jobb med disse. Jeg blir selvfølgelig med på trekning.
Ha en fin søndag.
Fra Marte

prinsesselinn | søndag, november 21, 2010

God morgen ;)
Så fine de ble .
Jeg vil veldig gjerne vinne en av de to, og godjul skilt er jo heller ikke å forakte;)
Gratulerer med 3 årsdagen.
Ha en strålende søndag.

Anita | søndag, november 21, 2010

Kjempe fine premier, er med jeg:-)

Klem Anita

Anonym | søndag, november 21, 2010

Kjempeflotte premier du har laget! Vil veeeeeeeeldig gjerne være med i trekningen :)

Ha en flott søndag :)

Klem fra Nina

Anonym | søndag, november 21, 2010

Hei!

Sååå utrolig flotte tildaer, kjempe lekker.
Ønsker såå gjerne å bli med i trekningen, det hadde væer koselig med en slik...-:)

Ha en fin førjulstid!

Mvh Wenche

Silje Kristin | søndag, november 21, 2010

Nydelige Tildaer du har sydd :) Hadde vært morro å vunnet en, eller god jul skiltet!
Gratulerer med 3 årsdagen ;)

klem fra Silje

Himmelberget | søndag, november 21, 2010

Hei
Kjempeflotte premiar :))
Eg blir gjerne med i kampen

Mvh
Jannemor

eventyrLise | søndag, november 21, 2010

Oi, så flott blogg. Her må jeg innom igjen :)

Gratulerer med 3 år. :)

Anonym | søndag, november 21, 2010

Hei på deg! Imponerende at bloggen allerde har blitt 3 år. Gratulerer så mye! Er stadig innom og oppdaterer meg ( og prøver å få energi til litt ekstra). Håper på en heldig trekning e da.......
Klem fra Wenche ( din svigerinne)

Inger | søndag, november 21, 2010

Så utrolig kreativ du er!!
Du skrapper og syr og inviterer til festligheter i "hytt og pine";)
Håper du får puste mellom slagene.
De to tildaene var utrolig flotte:))

InstatreffNorge | søndag, november 21, 2010

Jeg har ingen Tildaer, så jeg vil veldig gjerne være med i trekning:):)

Grattis med 3 års dag:)

Klem Lise

LYKKEBO | søndag, november 21, 2010

Grattis med jubileeum!!
Og for noen utrolig flotte gaver!!
Gjett om jeg vil være med;)Flink du er..
Krysser fingre og tær jeg;)

God kveld:)
Klem

AlottesVerden | søndag, november 21, 2010

Gratulerer med 3 år i blogge verden:)

Ha en god uke:)
Ann-Charlotte

Kristine | søndag, november 21, 2010

Gratulerer med tre blogge år! Disse Tilda-figurene var utrolig nydelige. Fantastiske detaljer. Og ja... jeg vet at de er ikke sydd på 1-2-3. Jeg startet med en for 1 år siden og den er fortsatt ikke sydd sammen!!

Anonym | søndag, november 21, 2010

hei. Kjempefine:)Flott blogg du har!
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Ninni | mandag, november 22, 2010

Vil gjerne vinne en av de fine premiene dine:) Gratulerer med 3 års dagen til lørdag! Ha ei fin uke!

Alhana | mandag, november 22, 2010

Så flott en Give Away, nydelige Tildaer :-) som jeg gjerne blir med i trekningen av.
Flott blogg du har forresten.
Ha ei trivelig uke.

Silje | mandag, november 22, 2010

Gratulerer med 3 års jubileum! Har flere ganger stjelt idéer fra deg... men har alltid kreditert kilden - både muntlig og/eller skriftlig. Så det spres gode rykter om deg, nicco... ;o)

Kan jeg få lodd nå?

Husfrua | mandag, november 22, 2010

Så flink du er! Jeg er gjerne med i trekninga :D Gratulerer med 3 år! :)

HildeL | mandag, november 22, 2010

Så flotte jubileums-premiar!
Klart eg vil vera med i trekkinga!:-)

Trude | mandag, november 22, 2010

Stiller meg pent i køen og trekker et lodd på en hvit:) Nydelige Tildaer:) Husker enda første mailen jeg fikk fra deg....der sto det jo om din kjære hobby. Tenk at bloggen nå er 3 år allerede, tiden flyr og vi har fått masse hyggelige bekjentskaper via bloggen. Hadde vel aldri trodd at dette skulle gi meg så mye tilbake:) Stå på videre, inspirer oss både med flotte bilder fra hjem&hytte og fine ideer til borddekking mm. Ha fine dager!

Louise | torsdag, november 25, 2010

Ja, Nicco du e gal! ;-)
Disse flotte Tildaene som give away...hadde det vært mine hadde e aldri adoptert dem vekk. klem:-)

Linn Iren | torsdag, november 25, 2010

Gratulerer så masse med 3 år,måtte gjennom masse sider her for det va så mye flott å se på! denne ligger under følger lista å er bokmerket! =)

Anonym | torsdag, november 25, 2010

Du er virkelig en stor inspirator - og jeg er så kjempeglad for å ha blitt kjent med deg:)
Skulle virkelig gjerne vinne en ferdig sydd Tilda - så kansje tøybitene i esken min får inspirasjon til å bli ferdige kompiser til den:)
Klem fra Lise

Mitt Krypinn | fredag, november 26, 2010

Gratulerer med 3 års dag!
Jeg vil gjerne prøve lykken her hos deg, det var jo så fine premier;) Ønsker deg en fin adventstid.

Anonym | lørdag, november 27, 2010

Kjempefine Tildaer og en fin blogg :)Vil gjerne väre med i trekningen...
Lotta L.

Unknown | lørdag, november 27, 2010

Grattis til 3 år. Veldig bra blogg du har. Fine Tildaer som jeg gjerne vil väre med i trekningen om...

Besøkende