Til jul får...

...noen et gavekort:
Dette er gammel sjokoladeekse som jeg har "kledd" med papir og pyntet på "lokket".



Oppi "skuffa" har jeg også limt inn et hvitt ark og så skal jeg feste fast gavekortet der.


Dette røde hjertet er Tilda-stoff, og det bruker jeg mye til pynt sånn som dette.


...og så ei bleiekake til.
Enda en på jobben har blitt far, så da må jo han også få.


Denne gangen ble det Tildainspirert og litt andre farger enn det jeg har brukt før.

------

Vi har svart fondvegg i stua, men den tapeten fortsetter inn i tvstua.
Folk blir skeptisk og syns det høres spesielt ut når jeg sier vi har helt svart tvstua, men alle blir veldig positivt overrasket når de kommer inn her.
Har ikke fått alt på plass enda i tvstua derfor har jeg heller aldri vist noe bilder derfra.
Men det kommer, nå har jeg en del ting som skal males, sprayes etc...
som skal henges opp på veggene der.
Så blir det bilder!

------

Ellers så er dette innlegg nr. 98, og når innlegg 100 kommer
 da hadde jeg tenkt til å feire litt, men med hva eller hvordan....det får dere vente å se!

God kveld alle sammen,
klem Nicco

2 kommentarer:

Unknown | torsdag, november 11, 2010

Så lurt med den gavekort-pakken, og nydelig pyntet ♥ God idè:)
Og bleiepakkene du lager er så flotte!

Klem Line

Trude | lørdag, november 13, 2010

Lekkert som vanlig hos deg!!

Besøkende