Jul jul...

...strålande jul!
 
Hiver meg med I NIB sin konkurranse med dette bidraget:
 
HER kan du se alle de andre bidragene.
 
 
 
Denne gangen har jeg dekket med det beige Mateusserviset
og latt tilbehøret gå ton i ton.

 
Stjerner på dette bordet også men...

 
...her har de blitt "jultrepynt" også.
Dette treet kjøpte jeg på Ikea for noen år siden.
Man kan jo selvfølgelig velge å bruke ekte.

 
Julerosa er storfavoritt her i år

 
sammen med de mange husa jeg har kjøpt
og de brettede stjernene

 
 

 
digger de store konglene, den "blomsterpotta" er kjøpt på Zara
og var egentlig et lys.
 
Jeg har noen andre store kongler også og da har jeg rett og slett
sprayet med glitterspray til hår.
Det ble veldig fint.
 
Da håper jeg alle har hatt en fin adventssøndag,
nå skal vi kose oss i desember.
 
Klem Nicoline

5 kommentarer:

Turid uten tresko | mandag, desember 02, 2013

Så utrolig lekkert! :)

Anette Willemine | mandag, desember 02, 2013

Nydelig dekket bord!! Vakkert satt sammen. :) Her ser det kjempehyggelig å sitte.
Ønsker deg en fin start på en ny adventsuke!

Klem

Susan | fredag, desember 06, 2013

Kjempefint! Lykke til med utfordringen!

små øyeblikk med cams | lørdag, desember 07, 2013

Nydelige bilder altså!!! Ønsker deg masse lykke til ★★★ Klem Camilla

charm design | torsdag, desember 12, 2013

Det er jo hos deg jeg har sett alle de fine sorte veggene.Lunt og lekkert jeg ble kjempe fornøyd.Nydelig bord du hadde dekket,som alltid:)
Ha en fantastisk førjulstid.

Besøkende