Et gammelt møbel...

 
...har fått nytt liv!
 
Dere husker kanskje dette innlegget?
 
Da vi flyttet fra leilighet til hus for første gang fikk vi
en spisestue av ei grandtante!
Det var et stort og godt bord, 6 stoler og en buffet!
Den gang ble det malt i grått.
Bordene og stolene er byttet ut, men buffeten tok vi vare på.
 

 


 
 
Tusen takk for alle koselige kommentarer både her på bloggen
og fra familie,venner og kjente i forbindelse med IKEA Live!
 
Ha en fin tirsdag alle sammen,
klem Nicco

5 kommentarer:

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com | tirsdag, oktober 02, 2012

Hi - the two small white decorations on the left side, I have seen the same today in a garden butik! I found them very beautiful! Hugs, Barbara

Unknown | tirsdag, oktober 02, 2012

Så FLOTT buffet!!
Digger sortmalte gamle møbler ♥

Og du, grattis med IKEA-live, så GØY!!

HOUSEofME | tirsdag, oktober 02, 2012

Så fiiiin :)))

Kjekt når en kan ta vare på noe gammelt!!

Flisan | lørdag, oktober 06, 2012

Gamle ting med en historie bak er så flott!
Gratulerer med IKEA reportasje - Så utrolig kjekt - du må være stolt!! Så fint hjem du har med et personlig preg - det liker jeg :-) her likte eg meg godt så jeg la meg til som følger hos deg :-) ha en fin helg ! Klem

et kjært hjem | onsdag, oktober 10, 2012

Kjempefin buffet, lekker i svart!! Så gøy at du var med i ikea live!
Klem Ane

Besøkende