En 40 års...


...bursdag!



Jeg vet ikke hvor barna finner alle pinner og planker jeg
men mor liker de og bruker de.


Fine steiner fra vakre Danmark...


...som passer perfekt til Bruka serviettene!


Jeg satt rett og slett trådsnellene fra Kremmerhuset på bordet
og dro ut tråden på den hampen og lot den gå over hele bordet
og så viklet jeg pinnene inn i tråden.


Bordet fikk en sensommerhøst følelse syns jeg!


og ikke minst den fine pappasteinen da, den måtte på bordet!

Ha en fin kveld,
klem Nicco

5 kommentarer:

Yvonne | onsdag, august 08, 2012

Nydelig bord! Ha en fin kveld videre!! Klem fra Yvonne

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com | torsdag, august 09, 2012

Your decoration is so natural - I love it!!! Hugs from Switzerland, Barbara

Min lille interiør og hverdags dagbok | torsdag, august 09, 2012

Så fint du har pyntet,dette kan du ☺ Så kjekt at det endelig skal være et bloggtreff, men vi har jo flyttet til Busan(sør-korea)for to år..Så her er det mye nytt i vente! skal prøve å holde bloggen gående, for her er mye fin å vise, og ikke minst mye rart:)
Kos deg på treff ☺

-H | fredag, august 10, 2012

Kjempefin blogg, og ett så enkelt og nydelig dekket bord! :-)

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

paul george shoes
golden goose
hermes
golden goose sneakers
supreme clothing
alexander mcqueen
golden goose
off-white
off white outlet
kyrie shoes

Besøkende