En gang for...

...lenge lenge siden,
kom jeg hjem med en pakke servietter som
June forelsket seg helt i.
Disse skulle hun ha til bursdagen sin,
og slik ble det;
ELEFANTBURSDAG!



Krone må man ha!


Høyt henger de...


...de rosa elefantene.
Disse "ansiktene" fant jeg på Dansukker.
Her er det masse flotte oppskrifter og ideer til barnebursdag.



Jeg har også i helgen laget oppsatser til en dåp,
og når jeg først var så godt i gang,
lagde jeg til June også.


En miks av rosanyanser, lilla, høye og lave vaser, elefantserviettene;
de er fra Kremmerhuset og serpentinene fra Søstrene Grene.


Endelig fant jeg også ranukler...


Vi er så mange i familien at vi må ha flere bord;
derfor sitter barna i tvstua. 




Litt serpentiner på kransen ute;
og vips så fikk den et nytt uttrykk!


Tradisjonenn tro ble det sjokoladekake også denne gangen!


Også har jeg bakt boller etter oppskrift fra Noe på hjertet!
OMG; sinnsykt gode.
Dette er nå min absolutt favoritthvetedeig.
Snart er det fastelavn også og da skal de lages og fylles med krem ja!

Jeg glemte kameraet tidligere i dag når jeg dekte dåpsbordet; ARGH!
Men jeg tok noen bilder med mobilen, men de får vente til imorgen.

Da sier jeg god natt, gleder meg til å sove!
Tusen takk for koselige kommentarer.

Klem Nicco

3 kommentarer:

Unknown | mandag, februar 06, 2012

Så fint dekket:)
Og så artig med elefant-tema ♥

Flink du er!
Ha en fin fin mandag:)

vår lille verden | mandag, februar 06, 2012

Så annerledes og morsom pynt..Jentete men samtidig barne tema:))
kjempefint!
klem

Anonym | mandag, februar 06, 2012

Hipp Hurra for June-Mor imorgen!!! Dobbel feiring da Adelinn fyller 30 år. Du er kjempeflink vennen min. Stor klem Jeanett

Besøkende