Da er det ikke...

..."Jul hos Nicco" lenger!
Fikk en mail her en dag fra ei venninne, hvor det kort og godt stod:
"Det er fortsatt Jul hos Nicco"
Hehe, jeg måtte smile litt da og jeg lo for meg selv.
Men kanskje det var akkurat det som skulle til,
jeg har hatt en veeeeeldig treg start inn i det nye året men
nå kjenner jeg at det løsner.



Et nytt liv...


...spirer i stua akkurat nå.


Jeg holder litt igjen da ser dere...


Her er årets pepperkakekirke i tusen biter,
og med det setter vi strek for både jul og hele 2011 og begynner på

2012

Mange klemmer fra Nicco

2 kommentarer:

Unknown | tirsdag, januar 10, 2012

Hehe, ja noen ganger tenger man en kickstart for og rydde bort julen:)
Her er det også helt fritt for jul, og nye flotte kvister og blomstrer spirer og gror - deilig!

Flotte bilder ♥

vår lille verden | tirsdag, januar 10, 2012

Deilig at julen er borte nå og det spirer og gror med annet..Nydelige bilder:)klem

Besøkende