En bursdag...

...er over!
Her er bilder av 8 års dagen vi har hatt her hjemme nå, to dager til ende.
Først på fredagen hadde vi "Restaurantbursdag" på Martines Restaurant.
Som sagt i forrige innlegg; "Eplet faller ikke langt fra stammen",
Martine ville gjerne ha et tema hun også.



Her er menyen som ble delt ut av hovmester bestefar, kokken pappa lagde pizza,
mamma og Martine var servitører og mormor ryddet.
Alle tok arbeidsoppgavene sine veldig seriøst, og gjestene storkoste seg.
Vi hadde bingo og en Quiz om bursdagsbarnet og det var veldig populært.
Se flere bilder under av bordet m.m.

Også til den lille grå boka jeg har;
Etter en idè jeg leste om i et ukeblad for mange år siden;
gjesteboka mi

For hver fest, middag eller annen sammekomst jeg har her hjemme
skriver jeg det opp.
Gjestene, dato, menyen og bordet;
Urtrolig kjekt å ha og på den måten ser vi tilbake, hva gjestene fikk å spise bla.
og da får de ikke det samme neste gang.



Her er bordet fra fredagen:


Pomponger i taket


Enkel borddekking; med papp, enkle vaser med germini, noen sølvsteiner,
lys og bordnummer.


Flaks at jeg fant silkepapir i en og samme pakke på Nille, rød, svart, hvit og sølv!


Coca Cola-bingo!



I dag i jentebursdagen hadde vi "maskeradeball"
og de lagde masker selv, er den ikke flott?



Den superpopulære sjokoladekaka fått av Bdicte, men i litt ny drakt.
Resten av kaka brukte jeg til å prøve meg på Cake Pops;
etter oppskrift fra Passion4baking.
Mine ble ikke så fine som Manuela sine men var jo første forsøk da. 






Utrolig gøy da; jeg har nesten 150 følgere; hjertelig velkommen alle sammen!

God kveld alle sammen,
klem Nicco

4 kommentarer:

Linn`s Lille Lykke | mandag, oktober 10, 2011

Hei hei.

Det er gøy med tema bursdag, og så smart med resturant. Fin ide å få barna til å lage noe så alle kan ha med seg noe hjem som et minne fra dagen også.

Klemmer fra Linn

Anonym | tirsdag, oktober 11, 2011

Hei hei! Gratulerer til Martine fra alle oss. Telefon virker ikke her jeg er nå. Skrev hilsen i forrige innlegg til henne igår. Håpervalt er vel med alle. Så ut som en festlig bursdag, så flink du er!! Stor klem jeanett

Anonym | tirsdag, oktober 18, 2011

hvordan lager du de bingokortene???

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

kd shoes
jordans
jordan 6
paul george
off white clothing
goyard bag
bape outlet
supreme t shirt
yeezy boost 350
air jordan

Besøkende