For noen fantastiske...


...venninner jeg har!

Jeg har vært borte en stund herfra nå, føler jeg ligger litt på etterskudd
men satser nå på å komme sterkt tilbake.
Jeg har tatt en brystløftoperasjon og med det er det ikke mye man
har lov til å gjøre, og det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Men tilbake til de venninnene;
for det første lå det en pakke under juletreet i år som jeg ikke hadde ventet.
Jeg lurte veldig på hvem det var fra og da var det jo bare å pakke opp da!
På kortet stod det;
"Tusen takk for all kreativitet og inspirasjon du gir oss" og i esken lå dette vakre armåndet:



Det var hilsen fra jentene i Scrappeklubben. 
Et lekkert armbånd fra SNÖ. 

------

Også etter operasjonen dukket to andre venninner opp på døra mi på fredagskveld,
med kake og blomster...er helt målløs jeg!
(den er fra 4 venninner, det må sies)

Tusen tusen takk alle sammen.


Nydelig kake som smakte helt fantastisk...


...og nydelige tulipaner!


Som nevnt tidligere fikk vi speilreflekskamera til jul,
så nå er bildene VELDIG mye bedre!


Jeg har ennå masse og lære og å sette meg inn i, men det er utrolig gøy
å ta bilder ihvertfall.

Tusen takk alle sammen som har vært innom her, kommentert eller bare kikket.
Og til dere som har lagt dere til som følgere, veldig kjekt.

God natt alle sammen
klem, Nicco

2 kommentarer:

Monica | lørdag, januar 29, 2011

Hei søte du,
Veeeeldig fine bilder ja, enorm forskjell!
Håper du føler deg bedre og at du og dine får ei koselig helg. Vi sjåast snart!
Klem

Anette Willemine | søndag, januar 30, 2011

Tusen takk for superhyggelig hilsen. :) Koselig å se deg inne hos meg. :)

Så godt å ha slike venninner. Høres ut som du har hatt en stor operasjon. Håper det har gått bra og at du er på bedringens vei. :)

Bildene med nytt kamera er flotte! Er det ikke deilig å kunne ta skikkelig bra bilder?

Ønsker deg en glad søndag!

Klem,
Anette Willemine

Besøkende