Oldemor skal få...

...en sjokoladeeske!
Dette er den esken som heter "Dessert sjokolade".
Her har jeg "kledd" hver side med hvitt papir, og så pyntet lokket.

I og med at denne esken fra før av er pakket inn i plast
(måtte jo selvfølgelig ta den av)
har jeg tatt ei sløyfe rundt esken og så pakket den inn igjen i cellofan!


Et mønsterark oppå, en blonde, noen blomster, en svirel,
en tag, noen knapper og en sommerfugl!
I morgen går turen til Nøtterøy, jeg og de to minste!
Nå er påskehilsnene som jeg har blogget om pakket og
jeg håper mottagerne setter pris på de!
(dette skulle jo være en blogg om interiør, men men!)
Tusen takk alle sammen for hyggelige kommentarer, veldig kjekt at dere liker det jeg lager!
Ha en fin torsdagskveld,
klem Nicco

5 kommentarer:

Unknown | torsdag, mars 18, 2010

Så flott den sjokoladeesken ble! En helt alminnelig gave ble unik og personlig - me like ♥
Du er jo så utrolig kreativ, kjempe inspirerende med innlegg fra deg... eggekartongene var også kjempefine og lure!

Takk for gode tips!

Klem Line

Camilla`s Castle | fredag, mars 19, 2010

Jøss, så flott den var! Skikkelig fin påske-gave:)
utrolig flink du er altså!

Anonym | torsdag, mars 25, 2010

Fine esker...blir nesten for fin til å kunne skrelle av papiret for å spise sjokoladen;)

Ha en fortsatt koselig kveld.

Albertines verden | tirsdag, mars 30, 2010

Ville bare ønske deg en riktig god påske. Nyt våren og noen deilige fridager! Albertine

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

bape
supreme clothing
yeezy
curry 9
supreme new york
yeezy
kd shoes
goyard
supreme
supreme new york

Besøkende