Stilen min...

....har endret seg ettersom jeg har begynt med blogging!
Jeg er fortsatt glad i de rene og enkle linjene men ser at det passer også godt sammen med antikke og gamle ting med en smule oppussing. Mange av bloggene jeg er innom har flotte og fantastiske hjem med nettopp denne stilsammensetningen.
Og når man har en svigermor som har et skattkammer av gamle og lekre møbler så er det heller ikke vanskelig å få tak i.
Og; jeg får lov til å gjøre det jeg vil med de.
Først så blir det en forandring i stua;

To sidebord som skal stå på hver sin side av sofaen, det finnes to av hver for sikkerhet skyld, så jeg kan veldig hvilke jeg vil ha.

Bord nr. 1

Bord nr. 2

Til tross for at salongbordet er hvitt så ser jeg for meg at disse to bordene skal bli svarte (glans 80) eller så kan det hende de blir sølv/krom? hmmmm....
Lampeskjermene er på plass, men hvor er foten? Svigermor skulle sjekke hva hun har! Ja, det finnes nemlig et lite lager....
Jeg har nok bestemt meg for hvilket type bord det blir, men si gjerne hvilket du ville valgt. Andre ting som også skal inn i huset er; rokokkostoler, andre småbord og
et "snirklespeil" etter mormor og bestefar (som i dag har en fantastisk GULLramme.....huff)

Ha en fin kveld!
Klem Nicco

3 kommentarer:

Anonym | onsdag, februar 17, 2010

Spennende...og så herlig med å kunne "plukke" fra lager;)

Jeg hadde nok valgt bord nr 1 og ville nok sølv-malt det fremfor mørk-malt det. Skape litt motvekt mot mørk vegg og mørk sofa.

Camilla`s Castle | torsdag, februar 18, 2010

Jeg ville nok også valgt bord nr 1. Likte høyden på dette bordet bedre, og synes det passer bedre inn. -også med tanke på rokokko-stolene du snakket om som du ville ha inn.
Jeg liker veldig godt svart-malte møbler med høy glans.. men som sagt her over, kan det gå litt i ett med vegg og sofa. Så sølv-malt kunne blitt ganske kult. :)

Venter spent på hvordan det blir:)

Klemmer fra Camilla

Lindas hus | torsdag, februar 18, 2010

Ha ha...kjenner meg så alt for godt igjen;) Min stil har også endret seg....jeg likte også bord nr 1 best og det blir nok stillig til sofaen etter du har stylet de opp. Klem

Besøkende