"Fasadeendring"

Slik så det ut før !

Vi er ikke veldig glade i en hage som krever mye stell og vedlikehold. Derfor fjernet vi det meste som var her (se underste bilde), murte opp mur i forkant og fylte ut. Dermed fikk vi også større plen (hagen var i utgangspunktet skrående) Inntil huset bygde vi platting. Sypressen ved terrassen fikk stå, og hekken helt til høyre mot naboen. Tidligere huseier hadde mange flotte blomster som jeg samlet sammen i et bed ved siden av sypressen. Ellers så har jeg "hage" i potter. Ved siden av huset har vi oppstillingsplass (ses ikke her) den er bak boden.

Se den flotte utsikten vi har da !

3 kommentarer:

VillaVanilje | tirsdag, mai 12, 2009

flott blogg, og flott hus! velkommen til norske interiørblogger. Håper du tar en titt hos www.villavanilje.blogspot.com

charm design | torsdag, mai 14, 2009

Hei
Tusen takk for besøket det var hyggelig for da fant jeg din blogg også.Så utrolig mye dere har gjort med huset og for en forandring.
Skulle gjerne gitt deg koden på fargen jeg har i spise stuen,men historien er den at jeg prøvde MANGE forskjellige beige toner men ingen var helt sånn jeg hadde tenkt.Så til slutt blandet jeg tre farger og da ble fargen fin.Men den fargen jeg har i loftstuen i garasjen(du kan se bilder fra loftstuen på noen tidligere innlegg) er nesten lik og den heter iallefall KVIST.gulv lyse stakene er nesten samme farge ja,litt rustikke.De er kjøpt hos Jacobsen Interiør i Askim.Litt langt unna for deg da.Nyt det fine været og vi krysser fingrene for at det holder til 17 mai.Hilsen Heidi

Nicoline | torsdag, mai 14, 2009

Takk skal du ha ! Jeg skal sjekke den fargen. Ja det blir vel litt langt å reise, men kanskje jeg tar meg en tur neste gang jeg er hjemme (er egentlig fra Nøtterøy) Ha en fin 17 Mai feiring du også, her er det meldt VELDIG bra vær,så får bare håpe at de har rett.

Besøkende