Tilda bamser til alle tre

Da har jeg sydd ferdig Tilda bamser til alle tre. De sitter i vinduskarmen i stua ved siden av bildene dems. Har sydd på forbokstaven i navna på genseren.



Nå er det bare 11 uker igjen til jul, så jeg har begynt på jule-Tilda nissene og andre ting. Skal ikke gi bort noe i år tror jeg ?, men vil ha de selv. Skal også lage til de finèr nissene hun har designet, 5 stk. De skal henge ute på døra. Ellers så skal jeg lage nye julekalendere til M, J og J. Det blir en mix av Tilda og scrapping. Har tenkt ut hvordan jeg vil ha det, men om det blir slik det gjenstår og se. Mamma og pappa får også hvert år års kalender som jeg lager, og i år så blir også det litt mer avansert (scrapping igjen da....!) Bilder kommer etterhvert av både det ene og det andre. Ha en fin dag !

2 kommentarer:

Kort og Søm | tirsdag, oktober 07, 2008

Hei,
bamsene du har sydd er kjempe søte!! Er de fra en av Tildabøkene eller en matrialpakke??
Hilsen Kort&Søm

Nicoline | torsdag, oktober 09, 2008

Hei !
De er fra boka: "Tildas hus". Jeg syns de er veldig søte. Jeg syr ofte Tilda figurer til nyfødte, eller bursdagsgave.

Besøkende