Her er vårt...

...kjøkken!
Fant ut at jeg ikke har vist bilder av kjøkkenet vårt etter at det ble ferdig,
og noe av det jeg er meste fornøyd med er:



Nye barstoler fra IKEA. Er kjempefornøyd med de, gode og sitte på og veldig praktiske
med trekket som bare er å ta av og hive i maskina.


En krakk er alltid godt å ha...for å komme heeelt opp i de øverste skapene.


Denne store øya er 1200x3200, og her er det god plass.
Både til å sitte, jobbe mange rundt og ikke minst til buffet!


Flere av mine hekle og strikkeprosjekter.


Jeg er også veldig fornøyd med at vi ikke har overskap og bare har skuffer.
Utrolig praktisk å dra ut en skuff og lett få tak i det man skal ha. 


...og så var det WOK`en da!
Den er vi i hvertfall fornøyd med, her blir det laget masse mat
og den angrer vi ikke på at vi invisterte i.

Takk til alle som er innom, og til dere som legger dere til som følgere.
Og for alle kjekke kommentarer.

Nå har jeg fått putetrekkene mine fra Heidi og de var kjempelekre.
De skal få lov å bo på hytta, bilder kommer.

Med dette sier jeg god helg og god natt.

klem Nicco

3 kommentarer:

Trude | fredag, februar 18, 2011

Kjempeflott kjøkken !!

Anonym | søndag, februar 20, 2011

Hei! Super løysing på kjøkkenet med "spisebord" i forlengelse av øya. Lekkert hus du har!
Klem frå Inger-Anne i 4A

thathe | mandag, mai 02, 2022

replica wholesale handbags BKOU high quality replica handbags BLSZ replica designer bags BISZ

Besøkende