En bursdagfeiring...

...er over!
Lillesøstra vår ble 4 år i dag, og i dag har vi hatt familiebursdag.
22 gjester med stort og smått har vi vært, 19 er bare familie (inkl. oss da)!!
Forrige søndag var vi selv i bursdag og da bestemte 4 åringen her i huset seg for at hun
"skulle ha akkurat samme samme"
Så da var det bare å handle inn det samme og låne litt. 


Litt annet hadde vi da, ballonger i rødt og rosa.


Min standard DUNI-løper som jeg er veeeeldig glad i! 


Så var det kransen, festet med hjertene fra nøkkelringer (lånt)
Og så med serpentiner og med de samme kubbelysene, som jeg fikk.


Små vaser med røde og rosa roser, IKEA-glassene med rødt/rosa godteri


Og så småsteinene mine da...drysset utover!



Og så måtte jeg bare legge ved noen nærbilder av bomstene...


...pga det nye kameraet mitt (eh...vårt)

Er så fornøyd med mine "nye" bilder.

Tusen takk for inspirasjon til bordpynting!
Da har vi ryddet og gjort klart igjen til barnebursdag i morgen.
Slappet av med et glass rødvin og blogget.

klem
Nicco

3 kommentarer:

Silje L | onsdag, februar 09, 2011

Lekkert, Nicco :)
Jeg skaffet meg en slik krans til jul, og den er så kjekk at jeg kan bruke den resten av året også - bare forandre litt på pynten rundt/på.

Villblomsten | onsdag, februar 09, 2011

Gratulerer :-)

Mitt lille hjem | fredag, februar 11, 2011

Så fint det var,
og gratulerer til veslejenten!

Klem
Christine

Besøkende