Hei dere følgere!


Hei, først vil jeg takke for de søte og fine kommentarene jeg har fått. Det setter jeg veldig pris på. Skulle ønske jeg var litt flinkere til å legge ut ting, men tiden kommer tilkort, desverre. Og så har jeg en oppfordring:


Jeg ser i oppsettet i bloggen min at jeg har fire følgere, men jeg klarer ikke å se hvem dette er. Kan noen fortelle meg hvordan jeg evt.legger disse til (hvis jeg kan gjøre det selv) eller så vil jeg veldig gjerne at dere gjør det. Nå har jeg laget den "følger-greia", og da skal det velbare være å gå inn der å legge seg til, har jeg gjort det rett?


Jeg måtte bare legge ved dette bilde av kjøkkenet, er det MULIG at det kan være så rotete, JA, under innflytting så kan det fint se sånn ut. Men nå er det MYE bedre og i morgen kommer bilde av hvordan det er nå!
God natt alle sammen...

1 kommentarer:

Lindas hus | onsdag, september 23, 2009

Hei, jeg er følger, men det vet du vel! Jeg har faktisk samme problem på min side, og kan heller ikke se hvem som følger...så kanskje det er et felles problem. Kjøkkenet ser ut som det blir rå lekkert! Gleder meg å se mer. Og tusen takk for varme ord på bloggen min, det varmer godt! Klem fra Linda

Besøkende