Det skal være lilla og rosa...

...svarte jentene når jeg spurte hvilke farger de ville ha på rommet sitt. Foreløpig så deler de rom, fordi det er bare 3 soverom oppe og vi er 5. Og største jenta vil ikke flytte ned enda.
Var jo litt skeptisk til disse to fargene sammen, men jeg syns det ble veldig bra. Det er en metall maling fra Beckers. På dørene til høyre henger det skilt. Det var egentlig dørskilt som det stod "my room" på, men jeg snudde den biten og skal skrive navnet til jentene på de, slik blir det enkelt (spesiellt for far) og vite hvilke klær som tilhører hvilken jente...


Fant noen rimelige gardiner på Princess, sommerfugler som går i lilla og rosa med innslag av andre friske farger. Her på "kjøkkenet" lages det mye god mat (og litt rar) og det serveres til tider på fullt og da mener jeg FULLT oppdekt bord.

5 kommentarer:

Jeanett | torsdag, september 17, 2009

Hei vennen!
Så fint det blir!! Koselig rom til jentene. Gleder meg til å se resten av huset.
klem Jeanett

Nicoline | torsdag, september 17, 2009

Hei på deg! Takk for koselig kommentar, håper du tar turen innom igjen snart og ser flere bilder. Jeg er velikke så langt unna med å legge ut flere...Ha en fin dag !

LYKKEBO | fredag, september 18, 2009

Skikkelig jenterom! lilla+rosa=sant for alle små prinsesser! tenker de er strålende fornøyd!

god helg:)
Klem

Livy | søndag, september 20, 2009

Heisann!
Så fint det ble!!!

Tusen takk for koselig hilsen hos meg :-) Selvfølgelig er det bare å lage "trekte marsmellows"! De er en slager her hos oss :-)

Ønsker deg en fin søndag! Klem fra Livy

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

palm angels t shirt
palm angels outlet
birkin bags
kyrie irving shoes
goyard store
jordan shoes
goyard bag
yeezy 350 v2
off white
golden goose sneakers

Besøkende