Fastelavn...

...søndag!
Da har vi hatt en fantastisk helg på hytta,
kost oss skikkelig.
Det har kommet sinnsyke mengder med snø også
og det er supert.
Etter en flott dag i bakken, var det klart for fastelavnboller.



For meg så er vel dette "Less is more"...


...man tager det man haver...
se den skjønne stettskåla, arvegods fra farmor!


Disse grenene har jeg nå hatt i over et år,
jeg klarer ikke å kvitte meg med de.


Mens pappaene og de største var i bakken,
bakte jeg med de minste.


Istedet for å bruke ståltråd og snurre rundt,
var det veldig lettvint å feste fjæra med klyper.


...mmmmmm...det smakte veldig godt med boller.
På hytta blir det de litt enklere løsningene,
dette er ferdigpose; men utrolige gode.


...også måtte vi ha noen muffins...

Fargen på hytta er:
S3005-Y20R
Jeg er veldig fornøyd med den,
jeg har også brukt
S2005-Y20R mye.
Håper alle får ei fin vinterferieuke,
klem Nicco

4 kommentarer:

Nettums Art and Photography | søndag, februar 19, 2012

Det så veldig godt ut! Jeg har ikke spist fastelavns boller på 8-9 år tenker jeg, så det så vedig fristende ut hehe.. :)

Unknown | søndag, februar 19, 2012

Høres ut som en perfekt dag:)
Herlige boller og deilige muffins ♥
Er jo så kos med hyttetur:)

Ha en fin fin kveld, og en flott ny uke!

Klem

PS: lurt og skru av ordbekreftelsen, er mange som hopper over og kommentere når de er på, det er fryktelig slitsomt og tidkrevende når vi er innom 100 blogger om dagen:)
Jeg har gjort det for lenge siden og har enda ikke fått noe spam...

Yvonne | mandag, februar 20, 2012

Så nydelig bord! likte veldig godt serviset! liker så godt det blå mot det hvite=)
Ha en fin mandag=)
Klem fra Yvonne.

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

goyard bags
hermes outlet
yeezy 500
off white
supreme
off white hoodie
hermes bags
yeezy
golden goose sale
bapesta shoes

Besøkende