Atter en. . .

. . .helg!
Det skal bli deilig med helg igjen, bare kos.



Litt nytt har kommet i hus etter jul; blandt annet dette brettet.
Passet veldig godt til lyslyktene mine kjøpt i fjor på Nille for 99,-


Jeg abonerer på ELLE DECORATION, det er veldig bra,
og dette nummeret passet perfekt inn;
Grått med gule detaljer!


. . .og så da; hva er dette?
En jeg jobber sammen kom tilbake fra juleferie med gave til meg,
og gjett om jeg ble glad?
Ble nesten rørt, syns det var kjempekoselig.
Så da tilbake til hva det er,
det er salt fra Himalaya!
Så lekkert og delikat og ikke minst superkult å sette
frem på bordet.
Det følger også med et lite rivjern.
Tusen tusen takk!

I dag har Martine og jeg vært og bestilt tapet til
det nye rommet hennes.
Så om to uker kommer tapeten;
og innen det har jeg planer om at rommet skal være
ferdig til tapetsering....hmmmmm!
Det er nok litt uoppnåelig men det viktigste er at jeg har
TROA!

God natt, klem Nicco
(jeg skal vise bilder av kjøkken og spisestue også, men de ligger på en annen maskin skjønner du)

2 kommentarer:

vår lille verden | fredag, januar 13, 2012

Hei.Så fint brett og gave du har fått fra Himalaya:)Oppussing tar desv alltid lengre tid enn planlagt,jeg har et rom som står og roper på meg og vil ha oppussing..men jeg venter litt til:)God natt.klem

Englefryd | fredag, januar 13, 2012

God kveld i stua :-)

Gleder oss til Dubai tur ja, det blir deilig. Tar veldig gjerne imot tips, da jeg ikke har vært der tildligere. Vi skal bo på atalantis seks netter, men har ikke bestmmt hvor vi bor de tre siste enda.

Ja er de ikke flotte de bambus skålene. I utganspunktet så sende vi ikke nei, men om du har vanskelig for å få noen til å kjøpe til deg så kan du jo sende meg en mail ;-)

God helg!!!

Besøkende