Grå, hvit og...

...svart JUL!

På kjøkkenet er det grått og hvitt som gjelder.
Her skal jeg ha opp en hvit hylle etterhvert, men mannen sier jeg må
male veggen først!? Hæ...jaja, jeg må nok det, det er litt sår der som må flikkes.

Men enn så lenge er det slik på kjøkkenbenken:



Se de nydelige skålene da fra Søstrene Grene.
Kjøpte jeg i Trondheim forrige helg.


Også har englevingene mine kommet frem igjen,
de vant jeg for et år siden på pakkefest av Kristin.



Lekre kakebokser fra IKEA.


Også et "juletre" på veggen.
Dette så jeg hos Kronprinsessene og syns det var kjempestilig.
Mitt tre "står" på skrivepulten min i stua.



Også noen gamle grå og svarte nisser.
Slike "nisser" lagde jeg utrolig mye av før, både til påske og jul og solgte.
De har jo forandret litt stil da, før var det mønsterstoff, masse farger,
blondekrage og...ja...ikke helt dagens stil da.

Nå skal vi ha deilig kyllingmiddag.

Takk for koselige kommentarer,
og nå er det så gøy med "ny" blogg.
Ser du; store bilder? det syns jeg er fantastisk.

Ha en fin søndagskveld alle sammen
Klem Nicco 

3 kommentarer:

vår lille verden | søndag, desember 11, 2011

Kjempefine ting både fra Ikea og søstrene Grene:)Åssen klarer du og få bildene så store?klem

Unknown | søndag, desember 11, 2011

Herlige bilder av vakre ting ♥
Er veldig glad i grått, hvitt og sort jeg og;)
Flotte skåler fra Søstrene Grene;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Anette Willemine | tirsdag, desember 13, 2011

Nydelig med grått, sort og hvitt. Har oppdaget at SG har så mye fint. Var der for noen uker siden og kom ut med flere poser til jul. :) Bonusen er at de til og med er billige.

Ha en fin kveld!


AW

Besøkende