En sniktitt på...

...JULEN!



Vet ikke om dere husker et sink"fat" jeg har vist før, det tilhører jobben.
Jeg har hatt lyst på et sånt men ikke funnet,
men for en stund siden kom en av mine svigrinner
og hadde kjøpt et til meg!
Gjett om jeg ble glad, tusen takk.
Dette blir nå adventsstaken i år.


Stettfat med lokk fra Perfect Home med fløyelshjerter
og filtstjerner fra KID.
Jeg så de på bloggen til Kjerstis lykke


Hjem fra IKEA (vi var i Oslo forrige helg aneldning cupfinalen)
ble et lite plastjuletre med.


På et loppemarked i høst fant jeg disse juletrærne, ikke akkurat min farge,
men jeg så potensiale...

...så ble de hvite:


Her er årets adventskalender,
24 glass i forskjellige størrelser med heklede leggiser.
Så legger jeg oppi 3 like ting i hvert glass.
Så etter at adventstiden er over blir det lyslykter og blomstervaser.


Også er det født en gutt; han fikk denne bleiekaka!

Alle er jo i julemodus for tiden, vel... det gjelder vel oss "her inne" kanskje,
for når jeg snakker om jul i mine omgivelser så
får jeg ikke helt gehør...hehe!

Egentlig så har jeg lyst til å ta ned kassene fra loftet men...jeg får vente litt kanskje?
Om en uke i dag så skal jeg ha juleverksted og da må jeg ta frem litt.

Jeg har i mange år skrevet julebrev
(en oppsummering av året)
I fjor ble det dessverre ikke, men i år er jeg tilbake.
Jeg har bestemt meg for å la kortshop lage de for meg i år.
De har så masse flott, bare gå inn på kortshop og se på det da har.

Da er det pizza og Idol...

God helg alle sammen

Klem Nicco

3 kommentarer:

Unknown | fredag, november 11, 2011

Så herlig pynt;)
Juletrærne ble kjempefine ♥
Og du er bare så utrolig flink og lage de bleiekakene, knallfine;)

Her blir det og Idol- og tacokos;)
Kan tenke meg det er kult og være på IDOL sendingene ja, må prøves en gang;)

Klem Line

Anonym | fredag, november 11, 2011

Hei vennen!! Koser meg med Idol på hotelsenga i Bergen. Imorgen etter jobb må jeg finne en KID butikk ja, hehe , Klem klem

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

golden goose sneakers
supreme outlet
giannis antetokounmpo shoes
off white t shirt
kd shoes
bapesta shoes
kyrie shoes
supreme outlet
jordan
nike sb dunks

Besøkende