Lykken er...

...NY DATAMASKIN!
Jippi, endelig er blogglivet tilbake.
Forrige maskin gikk fullstendig i stå og ville på ingen måte samarbeide
og kollapset til slutt, derfor har det ikke blitt blogginnlegg eller kommentering.
Nå derimot er alt på stell!

Jeg må begynne litt tilbake i tid;


Her er det flotte skinnbrettet jeg har kjøpt av Tomines hjem!
Det er jeg så utrolig fornøyd med og får mange kommentarer for det.


Måtte bare ta dette nærbilde også, se den flotte og perfekte sømmen!



Mannen i huset fikk kaffemaskin til bursdagen...mmm, veldig god kaffe!


Bare å velge kapsel, putt i og trykk på knappen...og vips så har vi en delig kopp kaffe!


Og så over til det som mange har ventet på
(hehe, hørtes ut som en stor ting, men mange har etterspurt oppdatering da)

For en uke siden hadde vi fest i heimen; vi var 20 stykker til bords;
jeg har nevnt det før at jeg holdt på å hekle meg opp og ideer om
hvordan borddekkingen skulle være.

Vel det ble vel ikke alle "ingrediensene", men slik:



Noe som er blitt "mitt varemerke" er menyen mine.
Her lager jeg til forside med festens "navn", dato etc.
Inni står det menyen; forrett, hovedrett, dessert, tilbehør og drikke.
Bak skriver jeg navnet på alle gjestene. 


Som tidligere nevnt har jeg dårlig håndskrift, derfor velger jeg utskrifter.


Grått, beige, lyng, lykter, lys, pinner og noen steiner...
I og med at vi var så mange som 20 stk. og så ville jeg at alle skulle ha
likt serviset, tok jeg annenhver stor (dekketallerken)
og liten til henholdsvis mann og dame. 






Glemte å ta bilde av når forretten lå på tallerken;
det var papadums m/mintsaus og mangochutney
(disse sausene hadde jeg også oppi brukte syltetøyglass med heklede "leggiser")

Fungerte veldig bra med bordoppsettingen i stua.
Vi satt i en U.

Da er jeg tilbake og har flere ting som skal blogges.
Dette var ihvertfall fantastisk,
nå har jeg brukt 20 min istedet for 2 timer på et innlegg.
JIPPI!

I går hadde vi 8 års bursdag med "Restaurant" som tema.
Eplet faller ikke langt fra stammen.

God kveld og ha en fin lørdag og søndag.
Klem Nicco

5 kommentarer:

Anonym | søndag, oktober 09, 2011

Du er bare så kjempeflink!! Gleder oss til å smake kaffe av den nye kaffemaskinen :) klem fra Karianne

Myke minutter | søndag, oktober 09, 2011

Stilig skinnbrett! Jeg har nettopp kjøpt meg to skinnbrett på salg fra Perfect Home som jeg gleder meg til å bruke. Ha en super søndag!

GroM | søndag, oktober 09, 2011

Så utrolig fin blogg du har! Du er virkelig kreativ og flink. Kommer til å hente mye inspirasjon her hos deg:-)

Anonym | mandag, oktober 10, 2011

Hei hei! Telefon virker ikke her jeg er;-(( Gratulerer så masse med dagen til Martine idag fra alle oss. Stor stor klem!!

Jeanett

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

fear of god essentials hoodie
curry 6
golden goose sneakers
Travis Scott Jordan
air jordan 1

Besøkende