Gjestenes...


...siste ord før de dro var:


Vi kaller gjesterommet vårt nede for Suite no. 11.
Vi skal etterhvert få en wallsticker på døren som nettopp har denne teksten og gjøre
rommet til et "hotellrom".
Denne helgen har vi hatt besøk av et vennepar og gjengen har vært samlet igjen
i 40 års lag!
Vi har hatt det koselig, veldig kjekt og ikke minst utrolig GØY!
Og så da til dette skiltet: når jeg hadde kjørt de til flyplassen så sa de nettopp: 
"vi sier bare; Do not disturb"
Ikke visste jeg da at de hadde hengt igjen dette flotte skiltet på døren!
Tusen takk.  


Se disse lekre rosene da!
Jeg har heklet ei lue (flere er på vei) til ei jente
og på lørdag kom mammaen med disse til flotte rosene til meg.
Tusen takk!

Nå er vi slitne (klokka ble 04.47 på søndags morning), glade og nok en gang sitter vi igjen med mange gode minner med veldig gode venner.

Ha en fin kveld!

Klem Nicco

4 kommentarer:

Franske drømmer | søndag, oktober 03, 2010

hehehe, så fantastisk morsomt! Tror jeg skal anskaffe meg et slikt skilt her også ;) Hehe!
Herlig blogg du har!

Klem, Trine

Albertines verden | tirsdag, oktober 05, 2010

Heisan. Hyggelig at dere fant litt inspirasjon. Jeg bare lagde de selv. Googlet på bilder og Hannah Montana, da dukket det opp masse. Så lagde jeg kanskje 4 typer; Hannah, venninna, broren og kameraten. (Husker ikke navnene, jeg.) Lagde selve bingo"blokkene" i Word, fikk plass til 6 små tabeller. (to i bredden og tre i høyden) Tallene bare fant jeg på, måtte bare passe på at de ikke ble like og at det ble tall fra alle tiergruppene. Så hadde vi en bitteliten premie til alle, og vi spilte til alle hadde fått fullt brett. Det var så populært at vi har måttet ta to runder, så sett av god tid. ;0) Lykke til og ha en fin bursdag! Albertine...

Albertines verden | tirsdag, oktober 05, 2010

Pc`n jeg brukte da har krasjet, og alt er borte - ellers kunne jeg sendt deg en kopi. Og om noen av tallene går igjen på flere, gjør ingen ting. :0)

Anonym | søndag, oktober 10, 2010

Hipp Hurra for Bursdag jenta idag!!
masse klemmer fra oss!!
Har dere forresten booket??
Xx

Besøkende