Et hav av...

...blomster!
Dette er oppsatsen fra konfirmasjonen i dag.
Jeg hjalp til i går og dekke bordet, og det er vel lov å skryte litt av seg selv?
For jeg må si at jeg ble veldig fornøyd!

Mammaen var ihvertfall fornøyd med min innsats og det setter jeg stoooor pris på.
Jeg fikk med meg to vaser og masse blomster,
under kan dere se hvordan de pryder hjemmet akkurat nå!




Her er blomstene på Koldt- og kakebordet!
Nydelige farger og sammensetting...



Om ikke lenge skal jeg ha en mammafest og da tror jeg valget blir peoner...



...se så nyyyydelige da!



...og så ble fresian og lilja satt sammen med dee grønne eføyene...

Ha en fin uke alle sammen,
Klem Nicco

2 kommentarer:

Camilla`s Castle | mandag, juni 07, 2010

Det var mange fine blomster ja:) Kjempe fin oppsats du hadde laget altså! Og så fint det ble med alle blomstene hjemme hos deg også!:)

yanmaneee | torsdag, september 17, 2020

kd 12
steph curry shoes
kd shoes
moncler sale
lebron james shoes
yeezy shoes
birkin bag
bape hoodie
longchamp handbags
jordan retro

Besøkende