Vel overstått...

...17 Mai!
Vi har hatt en flott dag, med det obligatoriske som;
barnetog, gassballonger (intet mindre enn 3 her i huset nå), lunch, masse kaker, brus og is og
glade barn...
Her er noen bilder fra dagen!


Har litt vanskelig for å pynte med fargene rødt, hvitt og blått, derfor ble "Norgesbåndet" og bordflagget det eneste som viste seg i nettopp den kombinasjonen.
Ellers så valgte jeg å pynte med sølv, denne champagnekjøleren har jeg lånt av min svigerinne, og den passet jo helt perfekt!
Som sagt før har vi hagen full av tulipaner, så da ble det dagens blomster på bordet.

Også denne gangen valgte jeg DUNI løper på bordet istedenfor duk, veldig greit å bare rulle sammen igjen og kaste...
På bordet hadde jeg dekt på med glass, serviett og bestikk, fatene stod klare på benken sammen med maten!


Så var det koldtbordet!
Masse deilig mat (alle hadde med litt hver), det er enda mer igjen så vi trenger ikke å tenke på middag i morgen...
Noe av kakene blir med meg på jobb i morgen!
Ha en fin kveld, nå er det vann i glasset og jeg vurderer en gåtur!!!
Klem Nicco

1 kommentarer:

Inger | tirsdag, mai 18, 2010

Hadde likt å kommet en tur på kjøkkenet ditt i går altså;))
Synes du nok en gang har laget ett lekkert bord jeg! Dette har du sansen for!
Mye deilig mat, man, nam:)

Besøkende