Det snør!!!


Ser at det er mange som lager egne påskeegg og det samme har jeg gjort.
Disse som ligger på bordet her er gamle, de er sikkert laget for 3-4 år siden, men populære som aldri før! Disse har jeg trukket med stoff. Jeg har akkurat bestillt flere egg, både i papp og metall fra Panduro så det blir eggeproduksjon fremover.
Desverre så kom ikke julegaven til mitt fadderbarn på Nøtterøy frem til jul, så da lager jeg et bursdagspåskeegg til hun istedet! Har jo dilla på litt hekling også så oppi der kommer det nok ei hue! Bildet kommer!


Det var en liten kjøpmannsdisk (og den er jo ikke så stor) som stod her før vi handlet omtrent hele IKEA, så når denne Hemnes kommoden kom på plass føltes det "trangt" å komme seg forbi. Hehe...det var den gang! Den er overhodet ikke stor, men overgangen var helt sinnsyk.
I og med at vi ikke har noe garderobeskap, hverken i vindfang eller hall så kommer denne godt med!
Her er det plass til alt av skjerf, luer, votter etc. etc...til alle 5.
Ha en fin vinterferie!
Klem Nicco

2 kommentarer:

Camilla`s Castle | onsdag, februar 24, 2010

Stilig med påske-egg som er trukket i stoff!:) det har jeg ikke prøvd før..

Veldig fine bilder av gangen deres.. kommoden så ut som den kunne romme noen votter den ;)

annes paperfun | onsdag, februar 24, 2010

Så inspirerende blogg du har!
Tusen takk for hyggelig kommenar i bloggen og ja det er jo en ære at du vil legge meg til din bloggliste.
Ha en flott kveld ...og jeg kommer nok til å stikke innom her også :o)) Anne

Besøkende