Hytta vår og et lite reisetips!

Da har vi vært på hytta i helga, og litt mer har skjedd der også!

Foringer og lister rundt vinduene, ryddet opp og fått på plass sengene og litt stæsj!

Her har jentene flyttet inn på sitt nye soverom, de var veldig fornøyd!

En liten detalj fra hylla over senga!

Her mangler liftgardin og så skal jeg ha inn en liten kommode

(den må bare males først, phu!)


------------


Og så et lite reisetips på slutten,

nemlig denne bagen:

Reisebagen heter den og du finner den her.
Jeg har den størrelsen som heter Junior, og i den er det 5 bur, et stort(det til høyre)og så er det to mellom og to små. Oppi her er det plass til klær til 3 barn for en helg. Denne pakker jeg i hver gang vi skal på hytta og ellers når de skal ligge over. Da er det ikke tvil hvilke klær som tilhører hvem. Det hører også med en nettingpose som er til skittentøy, da tar jeg bare den ut og rett på vaskerommet. Resten blir lagt rett tilbake i skapet.
Jeg fikk et spørsmål ang. hvilken benkeplate vi har, og det må jeg sjekke opp i morgen så skal jeg svare.

0 kommentarer:

Besøkende