Nærmere har vi aldri vært

Ble VELDIG fornøyd med denne tapeten i gangen. Her skulle jeg egentlig hatt den fra Eijffinger (som er på soverommet), men det byttet angrer jeg ikke på. Passer mye bedre. Og ikke bare det men med to ruller av denne hadde jeg hatt for lite til soverommet, og da hadde jeg stått der........Arg! I går fikk vi malt alle dørkarmer så det er klart. Nå gjenstår det to strøk på dørene så er alt ok. Der vi bor nå så skrapet og vasket pappaen min alle hengslene til dørene (litt av en jobb for de var jo malet over så det holdt) ble gode som nye og vi sprayet de matt krom. Passet mye bedre. Også her må vi vel gjennom samme igjen, for jeghar ikke sett sånne henglser noe sted...men jeg skal lete litt til.

Her er da soverommet helt ferdig, det eneste som gjenstår er en nedvask til så er vi klar til å flytte inn. Her sover vi vel nå fra søndag av....

"Black Beauty" kaller jeg tv-stua. Her ble siste veggen ferdig tapetsert på mandag. Må si jeg er utrolig fornøyd med svart tapet altså...

På søndag begynte vi å montere sammen skap, skuffer til kjøkkenet, og syns vi hadde litt lite skrog, ja det stemmer bra, vi mangler 4 skuffe skrog!!! Æsj Æsj. Så de ble bestillt sporenstreks på mandag, og jeg håper de kommer umiddelbart. De er på lager i Oslo så da skal det vel ikke ta så lang tid.

Her er det mye god skapplass. Komfyr og dampovn skal inn i det smale skapet der og
Side-by-Side kjøleskap i den store nisjen der.

2 kommentarer:

Anonym | fredag, august 07, 2009

Hei og hå:-))))) Det var utrolig kjekt å få se villa Urabakken. Det blir utrolig lekkert hos dere Nicoline, nå er vi i full gang med å "rive vegger" her hos oss også;-)
Klem Vibeke

charm design | fredag, august 21, 2009

Tusen takk for kjempe hyggelig komentar.
Så spennende farger dere har valgt.Drit kult med svart tapet,det vat ganske frekt.Gleder meg til å se det innredet.

Besøkende