Da ser vi resultat !

Her har tapeten kommet opp på den ene veggen i stua og inn på tv-stua. Er nok noen som har vært litt skeptisk til nesten helt sort tapeten, men det ble velidg stilig, syns jeg ihvertfall!

Her er de godt i gang med parketten, og seint nå i kveld ble de nesten ferdig.

Helt bort til benkeplatene som står opp etter veggen, så langt kom de. Foreløpig så ser det jo helt vilt ut på kjøkkenet med litt farge her og der, men resten skal snart skjules av skap så da blir det bra. Her hvor den grå fargen er skal det være bare benkeplate, og over tenkte jeg å ha ei glassplate som beskyttelse for veggen.

Nå er det ikke lenge før kjøkkenskapene skal monteres og da blir det gøy! Vi er så spent på kjøkkenet......blir det sånn som vi tror og forestiller oss mon tro ?

2 kommentarer:

Lindas hus | fredag, juli 17, 2009

Å så spennende!!!Blir sikkert kjempe tøft med svart tapet!!!Gleder meg å følge med. Likte bloggen din kjempe godt så jeg måtte legge deg til!Ha en kjempe fin dag og god helg. Linda

Lindas hus | mandag, juli 27, 2009

En liten ting hos meg til deg på bloggen min også....

Besøkende