Forandringer fryder...

Gangen har blitt mer åpen. Veggen rundt trappa er nesten helt fjernet og istedet for å kjøpe så lite rekkverk og begynne med det, så lot vi det heller være igjen ca 90 cm, som vil danne rekkverket. Her var det japsepanel på veggene og Agnes takess (som forøvrig ellers i huset). I taket er det snart ferdig lagt gipsplater (dette legger vi i stue/kjøkken og gangen) så er det klart for å gipse veggene.
Her ligger resten av gipsplatene. Foran synet av isolering har det vært japsepanel. Veggen til venstre (og noen andre vegger som det er strie på) blir helsparklet. Usikkert ennå hva vi skal ha på veggene, men jeg tror det blir fiberstrie og mønstertapet på en vegg.

Dette bilde er tatt i motsatt retning. Bakerst der kommer kjøkkenet. Har sendt avgårde tegninger til noen kjøkkenprodusenter, og får dem sikkert neste uke. Har holdt på å tegne og tegne selv en stund nå og føler vi ennå ikke har funnet den OPTIMALE løsningen.

Her ser vi fra stua og inn på tv-stua (gamle kjøkkenet) Fra gangen setter vi nå inn ei glassdør. Vi vil ha det åpent, men syns det kan være greit å kunne stenge av også (vil ha i pose og sekk vet du!) Ovnen har fått lov å gå av med pensjon, her kommer det en annen med tiden.

4 kommentarer:

Trude | torsdag, juni 11, 2009

Heisann, så spennende!! Gratulerer med overtakelsen...gleder meg til å følge deg videre. Håper alt er fint, vi høres igjen.

Englefryd | søndag, juni 14, 2009

Hei hei. Tusen takk for super koselig kommentar i bloggen min. Koselig at du tar turen innom, og en ære at du legger meg til på blogglista di!
Grattis med nytt hus, blir moro å følge opppussingen. ser dere har pusset opp fint i den forrige leiligheten i alle fall. Og du, så mange flotte kort og innpakninger du har laget.
Håper du får en fin uke!!

White Heart Line | fredag, juni 19, 2009

Åhh, tusen takk. Jeg elsker sånne oppskrifter som er suksess hos andre. Gleder meg til å prøve. Skal gi deg tilbakemelding.

Ang Quooker så er jeg glad jeg valgte den, men hadde nok greid meg uten også. Kjekt å ha liksom:))

Lykke til med oppussingen. Vi bygde i fjor. Flyttet inn i Juli.

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

kd shoes
golden goose outlet
supreme new york
kyrie irving
yeezy
nike dunks
bape outlet
off white clothing outlet
curry shoes
kd 15

Besøkende