En hilsen i posten




Litt seint nå å vise påske ting, men med andre farger og stempler lager man fort gaver til andre anledninger også. Det jeg har gjort er å kjøpe sjokolade esker som mokkabønner, toffee o.l, men man kan gjerne kjøpe vanlige sjokoladeplater. Først måler jeg bredden på esken og "kler" esken med et ark, gjerne sverte litt i kantene. Så har jeg tatt et mindre ark, svertet dette også, og bretter dette også rundt. Så har jeg tatt ei sløyfe rundt, trykket ut noen blomster og noen bling. Så for denne anledningen har jeg brukt et påskestempel på en uttrykt runding. Disse eskene var det mormor, bestefar, oldemor og ei tante som fikk i posten. Skal ikke så mye til og dette blir satt veldig pris på.
Fort gjort å lage og en litt annerledes gave.
For en drøy måned siden kjøpte vi hus, og den 2 juni overtar vi. Da skal vi pusse opp, og det kommer på bloggen. Ha en fin søndag.


1 kommentarer:

LYKKEBO | mandag, mai 04, 2009

Så smart!! Og så fint! Takk for tipset;) Så mye kjekkere og gi:)

Besøkende